keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

New hair

Heippa! Tänään oli toka vika päivä töis ja huomenna on sit se viimene :) Tuli kiva päähänpisto et haluun jotain uutta mun hiuksille ja niimpä menin ja leikasin otsurin kattoony miten on onnistunu :D Mut ei mun leikkaustaidoilla saa mitenkään hienoa aikaseks mut mulle ihan riittävän hyvät :DD Ei niinku kiinnosta mennä parturiin vaan sen takii et leikkais etuhiukset mun mielestä ihan turhaa mennä sen takiii :) Mut kaikilla meillä on mielipiteet ja toi oli mun :DD No joo asiasta toiseen huomenna pitää mennä ostamaan kaupasta kaikki mitä tarvii viikonloppuna ei huvita mennä perjantai aamulla hakeen kauhees ryysikses jotain ruokaa tai tämmöstä :DD
Ennen 
jälkeen 
Huomenna tullee parempia kuvia uudesta etutukasta toi ny oli vaan tommonen hätäkuva mut joo huomiseen :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti