torstai 5. heinäkuuta 2012

Töitten ihanuudet

Tänään oon ollu vaan töissä siinä se päivä on menny tosta noin vaan. Mulla ei oo oikeen mitää kiinnostavaa kerrottavaa jälleen. Ens viikko tulee olemaan ihan paras :)♥ No joo siitä sitte ens viikolla enemmän. Oon leikannu nurmikkoa tänää ja voi siinä tuli kyllä kuumempi mitä luulin :D Täs mun kummitäldiltä saatu nimipparilahja :) Oon niin iloinen että omistan näin ihanan kummitädin♥!
Huomenna on viimeinen työpäivä ja sitte on taas lomaa koulun alkamiseen asti :)) Mulla on vielä talviturkki päällä no taitaa jäädä koko loppuvuodeks talviturkki :DD Ehkä pitää koittaa ens kesänä uudestaan :D Mut joo ei mulla muuta tällä kertaa :D
 söpöt lampaat ♥
Voisin kattella tämmöstä vesimaisemaa vaikka ikuisuuden :DD Ihan tyyntä ja aurinko paistaa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti