keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Ruottia

Moi taas! En oo ny moneen päivään taaskaan kirjootellu mitään, toki ei oo edes ehtinykkää ja ei oo ollu oikeen mitään aihettakaan kirjootella. Joo ja taas tuli jotenki ihmeellinen otsikko. Kuviaki on tullu otettua huomattavasti vähemmän. Tänään oon järjestäny huoneeni uuteen uskoon ja tuli kyll ihan mukavan oloone :) Tein sitte tollasta nuudeli kanawokkia ruuaksi oli kyll hyvää nam:)!
 mä en ymmärrä miks toi kuva ei voi tulla oikeen päin, tää ei haluu tehä mun kans yhteistyötä näköjään mutta eiköhän tostaki saa jotain selvää:D

Niin ja voih, nyt pitää viel lukee jotaki ruottin sanoja -> ei kiinnosta! Olin tänäänki ruottin tunnilla aivan räjähtämis pistees. Ruotti ei oo mun juttu :D Ny sitte vähä vois treenata vatsalihaksia ja sitte iltapala, suihkuun ja nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti