lauantai 9. helmikuuta 2013

HYVÄKSYTTY

Hei!
Toinen vapaa päivä meni melkeempä pelkästään siivotes. Mumman ja paapan työnä tuli käytyä mumman synttäreillä. Siitä jännityksestä elikkäs mulla oli teoriakoe eileen perjantaina ja mua jännitti ihan hirveesti. Mun piti monta kertaa kattoo et kokeesi on... HYVÄKSYTTY. Oli kyll helpottunu olo sen jälkeen. Mut kuinkakohan paljon mua jännittää sitte ku on ajokoe varmaan puolet enemmän. No onneks siihen on muutamia päiviä aikaa vielä:D

 Aattelin vielä tehdä tähän postaukseen tämmösen mulla käytössä olevien tuotteiden esittelyn.  Ekaks tulee hiustuotteet.
ECLIPSE kuiva shamppoo, Concertino styling muotovaahto, Cutrin hoitosuihke ja sitte vielä AVON hiustenraikastaja.
Sitten ihonhoito tuotteet
NIVEA vartaloemulsio, GARNIER vartalovoide, Erioil rasva, AVON rasva ja viimeisenä tuo keltainen purkki GRACE GOLE vartaloemulsio.
Ja viimeisenä hajusteet
AVON kaksi vartalosuihketta vanilija, sokerinen luumu ja vanilija, Dove deodorantti ja NIVEA deodorantti.
Jonkin ajan päästä pääseekin jo saunaan istuskelemaan ja juomaan Angry Birds limukkaa:D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti