sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Boooring

Heii !
 Anteeks tää tauko taas.Käytiin tänään äitin kans kirpparilla ja mä löysin tämmösen mekon
löysin myös tällääsen topin
ja vielä tälläänenki tuli mukaha
Käytiin äitin kans myös mumman työnä.Sitte sen jälkeen kauppaan ja no ostettiin me kyll aika paljon kaiken laasta,mut sitte asiaan eli tehtiin hornetteja ja ranskalaisii ruuaks ja voi nams mä tykkään niistä horneteista oikeen kukaan muu meijän perheestä ei tykkää niistä ku mä :DD mut saimpaha enemmän syötävää ;DD Jäin yksin kotiin äiti ja isä meni mökille ja lämmitin saunan ja kattoin vampyyrin päiväkirjaa ja sitte menin saunaha.Siemailin vähä siiderii ja kattoin vähä lisää vampyyrinpäiväkijaa :)) On toi vaan niin paras sarja♥ Että täs tää mun lauantai päivä meniki sitte humps vaa vaikka mitään ei oikeestaan edes tehny. Vielä kaks vapaa päivää ja sitte kouluun taas :/ No kai mä kestän kerran pian alkaa kesäloma♥♥!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti