torstai 5. huhtikuuta 2012

Pidennetty viikonlloppu alkaa näin

Moii!
 
Tänään oli niin turha koulupäivä ikinä pariksi tunniksi mennä kouluun ja sitte kotia jeejee!
Sitte ku tultiin Tiinan kans linkalla kotia niin se menikin eri reittiä ku kahden linkka tultiin siis yhdentoista linkalla kotia niin painoon sitte stop nappii ei linkka himmannu yhtään jaa siinä se sitte meni mun pysäkin ohi no sitten Tiina painoo stop nappia eikä taaskaan himmannu ja siinä meni Tiinan pysäkki ohi ja sitte mentiin sanomaan sille kuskille että me ollaan jo kaks kertaa painettu stoppia ja oot vaan meeny pysäkkien ohi niin kuski vastaa anteeks en huomannu. No jo oli vastaus en huomannu mut sit se jätti meidät johki tien poskeen ja mentiin Tiinan työ. Äiti sitte haki mut Tiinalta. 

Mun pieni mursupallero♥
 
Mentiin kotia syötiin ja lähdettiin eka kirpparille ja sitte Vöyrille halppikseen ja löyty sieltä Heidille synttärilahja ja mulle kengät ja siinä ne sitte oliki mun ostokset. 

Päästiin kotiin ruvettiin tekee lohi medaljonkeja nami oli hyviä! :) Sen jälkeen menin sitte Sinin työ ja oltiin hetki niillä ja mentii S:n työ ja siellä oltiinki loppuilta ja kivaa oli :) Kiitos tästä! :) Ja asiasta kukkaruukkuun et haluun takas mun tummat hiukset ja eihän täs sit muu auta ku ostaa väri ja värjätä.Nii ja en ole ehtinyt ottamaan ollenkaan kuvia että tässä tulee jotain vanhoja mitä löyty.

Hyvää pääsiäislomaa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti