sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

rinkuloita rinkuloita

Moiii!!
Voih ei oo tullu oikeen postailtua ny hetkehe. No  nyt vähä pitee postaus jos ny asiaa tulee :) Ostin Sjoelta kerran kuivashamppoon ja oon kyll aika tyytyvääne mut hiukset vaa tulee aika takkuu et saa lähes koko ajan harjata niitä,no se on pientä :DD
Olin tänään ratsastamas ja menin ilman satulaa ja voi että oon unohtanu kokonaa kuinka kipeeks perse oikeen tulee sen jälkee:DD Eipä tullu kameraa tietenkää mukaan perhana :/ Kävin mumman työnä ja tein samalla koulu tehtävän puoliks enää vaan pitääs jaksaa kirjoottaa ja tehä vähä matikan tehtäviä ettei kaikki jää sitte yhelle illalle :DD Niinku mulla yleensä jää kaikki siihen viimeseen iltaa :D Mumman työnä olin varmaan semmooset pari tuntii ja sitte vähä Sinin:) Tehtiin tänään äitin kans rinkeleitä ja voi nams ne on hyviä :D


Nyt sitte nukkumaan ja katotaan että mitä huomenna tekis ku ei tartte kouluun mennä :)) Öitä!!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti