maanantai 16. huhtikuuta 2012

Sellasta ja tällästä

Heippa!
Tänään oli viimenen lanssi-viikko päivä. Mä maalasin, maalasin ja vielä kerran maalasin lähes koko päivän ja no kyllä mä vähä hioinki mut siinä oli mun viimenen päivä. Sitte vielä sain kotiin tämmösen pienen pienen "kaapin" tai mikä ny onkaa ja oli kyll aika tuskaa viedä sitä pitkin kaupunkii, ja kaiken lisäks se oli vähän märkää.

Anteeksi huono laatu ( ovi ja takapuoli on harmaan sävyllä ja noi reunat samoten ja muuten valkone, joten sopii joka huoneeseen )
Aamulla tapahtui pieni tapaturma höyläsin sormesta palan pois juustohöylällä ensin ei tullut yhtikäs mitään verta mutta hetken päästä sitä sitten tuli oikeen kunnnolla. No onneks se on vaan pieni kohta, paranee kyll nopeeta. Iltasella olin Sinin työnä ja samalla heitin pikkusiskon sen kaverin työ. Oli kyll outoo ajaa skopolla ku joku oli kyytis ku tottunu ajaan yksin. 
neule tunika

villa tuubihuivi
 
Nyt ei muutaku suihku kautta vähä tv:n ääreen hetkeks ja sitte nukkuu. Huomenna alkaakin viimeinen jakso ja pian onkin eka vuos ohi ammattikoulus. Voi herran tähden vuos on meeny ihan sika nopeeta ohitte.
Tämmönen oli mun päivä hyviä öitä vaan kaikile !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti